een dag voor een steady stomage

6 maart 2017

Deze morgen vroeg op. Papa blijft na de lange reisdag van gisteren nog even liggen. Even wat slaap inhalen. Marianne en ik gaan op pad met ranger Andre en samen met Jill en Kevin uit Engeland. Na grote kuddes met impala's, wilderbeast, warthog en zebra's stuiten we op een leeuwin met twee jongen. Vele impala's die erom heen staan zijn zeer alert en snuiven en briesen. De jongen halen kattenkwaad waardoor mams niet veel kan uitrichten. Niet dat ze daar veel zin in heeft. En later bljkt waarom. Er ligt een verse jonge gnoe (dood) en nu een feestje voor de jakhalzen. Al met al geen slecht begin van de ochtend. Giraffe en vele andere dieren (bat eared fox) en een heus avontuur bij de dam (zie filmpje) zorgen voor een perfecte ochtend. Teruggekomen heerlijk ontbeten en daarna uitrusten bij de pool. papa helemaal in zijn sas met allelei mensen all over the world waarmee hij een woordtje en een grapje kan wisselen. Marianne gaat mee op walking trail en ziet ook allerlei prachtige dingen. In de middag begint het gelijk goed. Ondanks de dichte begroeiing zien we vele neushoorns en hebben een prachtige zonsondergang. Terug is het feeeriek met alle kaarsjes en lantaarns. De braai maakt de dag compleet. We gaan weer heerlijk slapen.Morgen gaat de wekker om 05.00 uur!